9 MARZO: NOVA SESIÓN
09/03/2020

Contará coa participación de Ezequiel Reficco, profesor asociado en EGADE Business School, Tecnológico de Monterrey.

Os interesados deberán confirmar asistencia ata o 8 de marzo en https://www.catedrainditex.com. Máis información a través do teléfono 981 167 000 ext. 4407.

A segunda conferencia do Ciclo En Código Abierto do curso 2019/2020 terá lugar o vindeiro luns, 9 de marzo, ás 13:00 horas no Salón de Graos da Facultade de Economía e Empresa.
A sesión contará coa participación de Ezequiel Reficco, profesor asociado en EGADE Business School, Tecnológico de Monterrey, que conta cunha axenda de investigación centrada na confluencia entre a estratexia empresarial e os desafíos sociais e ambientais, e ofrecerá aos asistentes un relatorio titulado "Frente a la crisis, convergencia entre sectores e hibridación organizacional".
O acto estará presidido polo reitor da UDC, Julio Abalde Alonso, e o presidente do Consello Social, Antonio Abril Abadín.