A/A Estudantes matriculados en Prácticas
14/11/2018

Evento de asistencia obrigatoria

Hall da FEE: 19 de novembro

Co motivo da celebración do terceiro campus ABANCA, o Mestrado Master Innovación e estratexia dixital da empresa, Catedra Jean Monnet de Economía Industrial Europea INVITAVOS á sesión que se celebrará o día 19/11/2018 no hall da nosa Facultade, para a presentación e preparación do referido campus de Innovación, que consistirá nos seguintes actos:

1. De 13 a 18 horas. Explicación da xornada aos estudantes interesados. Neste acto persoal de apoio repartirá folletos e explicará as xornadas a quenes estén interesados en compartir as súas ideas innovadoras (este 1º acto é de asistencia voluntaria)
    2. De 18:30 a 19:30 horas: Campus Day. Entre otros invitados contaráse coa presenza de Jorge Lavandeira, CEO de Mireiq, contando a súa experiencia como emprendedor en su e-commerce e con Cuca Olveira contando a súa experiencia como influencer.
        Os estudantes que manifestaran o seu interese en compartir as súas ideas innovadoras poderán intervervir presentando as súas ideas e proxectos.
        O acto estará amenizado con música de DJ e serviráse pizza&beer 0.0

Os estudantes matriculados en prácticas deberán acreditar a súa asistencia ao acto 2, nas listas habilitadas ao efecto polo Mestrado de Innovación e estratexia dixital da empresa.