Asignación grupos 18/19  - Moi importante!
Asignación grupos 18/19 - Moi importante!
24/09/2018

Aviso para o alunado matriculado en ADE - Economía - Cc. Empresariais: FIN DO PROCESO DE ASIGNACIÓN

Aviso para o alunado matriculado nos Graos en ADE - Economía - Cc. Empresariais:

FIN DO PROCESO DE ASIGNACIÓN

O 21/09/2018 quedaron definitivamente solucionados todos os problemas derivados do proceso de asignación do estudantado aos grupos de docencia. Neste momento todo o alumnado ten asignados grupos que corresponden con horarios compatíbeis para todas as materias da matrícula.

A partir de este momento, o alumnado que se matricule en primeiro por primeira vez será asignado aos grupos con prazas libres. Do mesmo xeito, o alumnado que formalize modificacións nas materias da súa matrícula tamén será asignado consonte a existencia de prazas libres nos grupos.

Moi importante: a partir do 25 de setembro todo alumnado deberá acudir ás aulas asignadas.