Xornadas de difusión investimento
13/04/2016

O próximo xoves 28 de abril imos a realizar en A Coruña unha xornada formativa sobre investimentos e mercados Como investir nunha contorna de tipos baixos?" con xestoras de fondos internacionais e gostaríamos de invitar ao alumnado da Universidade de A Coruña. Cremos que é uhna xornada interesante xa que os ponentes darán resposta a preguntas como: Que estratexias de investimento seguir cando os xuros son baixos? Como afrontar a volatilidade dos mercados?, ademais de participar, compartir e intercambiar ideas en directo a través de coloquio.

A xornada empeza ás 18:00 horas no NH Atlántico de A Coruña, e extendemos esta invitación ao alumnado para que teñan a oportunidade de se aproximar ao mundo laboral dos investimentos. La asistencia é gratuita.