Obradoiro de Doutoramento
31/10/2013

A Comisión de Doutoramento da Facultade de Economía e Empresa realizará un obradoiro onde poderán asistir e participar estudantes de doutoramento, profesores e investigadores.

Durante dous días contará coa colaboración de destacados investigadores de universidades nacionais e internacionais, como John Stanton da University Saint Joseph (Philadelphia) e Frank Van Oort da University od Utrech.

O obradoiro constará de varias sesións a desenvolver os días 15 e 20 de novembro en horario de mañá onde se impartirán conferencias e seminarios para seguir coa presentación das propostas de novos proxectos de tese e os avances dos proxectos en fase de realización. Unha valiosa oportunidade porque os doutorandos contarán coa presenza de cotizados membros da comunidade científica e para a súa exposición disporán de 15 minutos cada un.

VENRES, 15 NOVEMBRO
Marketing e Innovación

John Stanton- Catedrático de Marketing (University Saint Joseph de Philadelphia) impartirá un seminario de doutoramento sobre Análisis conjunto de la utilidad de los atributos (claime) de nuevos productos.

A continuación, haberá unha sesión obradoiro de doutoramento onde o alumnado de doutoramento presentará os seus proxectos ou avances na investigación da tese.

MÉRCORES, 20 DE NOVEMBRO
Economía e Desenvolvemento Rexional e Innovación

Frank Van Oort- Catedrático da Unversity of Utrech impartirá a conferencia: “ Nuevos conceptos de distancia en redes de colaboración y cooperación

XOVES 21 OU VENRES 22 DE NOVEMBRO