28/05/2020

Logo da resolución reitoral de 25/05/2020, o alumnado xa ten dispoñible na súa secretaría virtual (“Liquidacións pendentes”) o resgardo do cuarto prazo prazo da matrícula.
Lembramos que a mesma xanela da secretaría virtual dispón dunha pasarela de pagamento electrónico (recomendamos esta alternativa de tramitación non presencial en prevención contra a pandemia de COVID19).
As entidades bancarias confirmarán os pagamentos directamente á UDC; por tanto, non é preciso que o alumnado achegue fisicamente os resgardos bancarios á administración (agás que se lle requira expresamente).

25/05/2020

Cita para coller libros en préstamo na biblioteca.
Sí só queres devolver usa o buzón de devolucións que está na entrada da Facultade.

19/05/2020

Coñece por dentro a UDC e dispón das seguintes gravacións: Videoconferencia de cada titulación, Vídeos dos Centros Universitarios, Vídeos con testemuño de alumnado matriculado e alumando xa titulado e Vídeos da Vida Universitaria.