20/05/2019

ES-PopUp é un programa de impulso a proxectos de Economía Social mediante a creación de espazos comerciais efímeros. Os participantes poden evaluar os seus productos/servizos e o seu modelo de negocio. Información: www.espopup.com

14/05/2019

O profesor emérito e cofundador da Iniciativa Empresa Social en Harvard Business School, James E. Austin, ofrecerá a conferencia de clausura da VIII edición do CESIS. A conferencia, que terá lugar o luns 27 de maio ás 12.30 horas no Paraninfo da Reitoría da Universidade da Coruña baixo o título “Os desafíos e as oportunidades da colaboración entre empresas e ONG”, enmárcase no acto de clausura do CESIS 2018/2019, que será presidido polo reitor da UDC, Julio Abalde, e o presidente do Consello Social, Antonio Abril.

09/05/2019

O vindeiro Martes 14 de maio no Salón de Graos ás 18:15, terá lugar a Presentación dos Masters da FEE e a encargada de Programas de Aceleración de Emprendedores de XesGalicia, Susana Vázquez García impartirá a conferencia titulada: ¿Por dónde empiezo si quiero emprender?. Financiación y programas de aceleración para startups.