30/11/2020

O luns o Reitor, Julio Abalde, visitou a FEE para conversar cos Directores de Departamento e a Equipa Decanal sobre a actualidade sanitaria e académica na UDC.

26/11/2020

O 26 de novembro ás 13:00 no Salón de Actos da FEE organizado pola Cátedra de Internacionalización Luis Fernández Somoza celebrouse a Mesa Redonda: "Ex Alumnos da Facultade. Profesionais de éxito polo Mundo". Conexión por TEAMS.

24/11/2020

O proxecto da estudante do MUDAE, Nerea Casal Verdes dirixido polos profesores Guillermo Iglesias e Antonio Ramos, obtivo o premio o mellor proxecto fin de carreira sobre movilidade sustentabel e accesible na área económica que otorga a FUNDACIÓN RENAULT.

24/11/2020

O TFG de Raquel González Castro, dirixido por Joaquín Enríquez e Begoña Álvarez que incluyó talleres de educación financeira no IES Concepción Arenal, foi premiado nun congreso de Colombia.

17/11/2020

A Cátedra Cosme Álvarez de los Ríos convoca un concurso coa idea de espertar a creatividade e iniciativa do estudantado da UDC.