22/11/2017

Xornada sobre Deporte, Ocio e Turismo na Diversidade Funcional

Venres, 1 de decembro de 9h00 a 20h00.

Salón de actos da Facultade de Ciencias da Educación (mañá) + Pavillón de Deportes (tarde). Campus de Elviña (A Coruña).

Inscrición gratuita até completar aforo empregando o seguinte Formulario.

Consulta aquí o Programa.

21/11/2017

Xa podes consultar a acta do tribunal encargado de resolver os Premios Extraordinarios de Licenciado e Graduado das titulacións impartidas na nosa facultade no curso 2016/2017.

17/11/2017

O vindeiro martes 21 de novembro ás 12h30 no Salón de Graos, o reitor da Universidade da Coruña, prof. Julio Abalde, manterá un encontro coa Comunidade Universitaria do noso centro.

Por iniciativa do mesmo, ten como obxetivo tratar para cos membros do PDI, PAS e estudantes que desexen asistir diversos temas de actualidade que afectan a UDC en xeral, e á nosa facultade en particular.

17/11/2017

Hoxe durante todo o día celébrase na FEE o IX International Congress on Teaching Cases related to Public and Nonprofit Marketing, que organiza a UDC.

Aproveitando esta oportunidade, aquelas persoas interesados no MARKETING UTÓPICO poderedes acceder libre e gratuítamente ás sesións organizadas.

13/11/2017

Charlas informativas sobre as convocatorias de programas de mobilidade internacional da UDC 2018/2019.