28/11/2017

Mañá mércores 29 de novembro celébrase a 1ª edición do Simposium Internacional en Tecnoloxías Industriais da Moda, que terá lugar no salón de actos do Campus de Esteiro en Ferrol.

O obxetivo é dar a coñecer o potencial tecnolóxico do Campus Industrial de Ferrol á industria da Moda, destacar as tendencias e necesidades do sector e presentar o novo grado en Xestión Industrial da Moda da UDC.

Consulta eiquí o programa.

28/11/2017

Convocatoria de axudas para o inicio dos estudos universitarios no curso 2017/2018 nas universidades do Sistema Universitario de Galicia:

Listaxe provisoria de solicitudes admitidas e excluídas, e os motivos da exclusión

Presentación da documentación para emendar os erros, electrónicamente na Sede Electrónica da Xunta de Galicia, até 11/12/2017.

28/11/2017

Axudas para o transporte urbano na cidade da Coruña e para as áreas de transporte metropolitano da Coruña e Ferrol, curso 2017/2018:

Resolución definitiva

28/11/2017

O domingo 2 de decembro organízase unha excursión en tren a Ferrol dende A Coruña pola defensa do tren de proximidade e a mellora da liña ferroviaria entre as dúas cidades, de interese para toda a comunidade universitaria e a sostibilidade ambiental e social.

O punto de encontro no Campus de Elviña é o apeadeiro ás 10h55 da mañá.

27/11/2017

Xornada de Divulgación Isabel Zendal, organizada pola Unidade de Divulgación Científica e Cultural en colaboración coa Excma. Deputación Provincial da Coruña.

Xoves, 30 de novembro de 2017

Paraninfo da Universidade da Coruña (Maestranza, 9)