11/12/2017

Aberto o prazo de inscrición para o 7º Concurso de curtametraxes Drogas: o teu punto de mira, dirixido a estudantes universitarios e que conta co apoyo de 54 universidades españolas.

Inscríbete e participa!

30/11/2017

Ana Regueiro, estudante de dobre grao en ADE e Dereito, gaña o premio Áccesit na categoría de Tecnoloxía aplicada polo seu traballo Integración omnicanal no sector de moda rápida - tutorizado pola profesora Marta Rey - nos Premios Académicos AECOC 2017.

28/11/2017

Mañá mércores 29 de novembro celébrase a 1ª edición do Simposium Internacional en Tecnoloxías Industriais da Moda, que terá lugar no salón de actos do Campus de Esteiro en Ferrol.

O obxetivo é dar a coñecer o potencial tecnolóxico do Campus Industrial de Ferrol á industria da Moda, destacar as tendencias e necesidades do sector e presentar o novo grado en Xestión Industrial da Moda da UDC.

Consulta eiquí o programa.

28/11/2017

Convocatoria de axudas para o inicio dos estudos universitarios no curso 2017/2018 nas universidades do Sistema Universitario de Galicia:

Listaxe provisoria de solicitudes admitidas e excluídas, e os motivos da exclusión

Presentación da documentación para emendar os erros, electrónicamente na Sede Electrónica da Xunta de Galicia, até 11/12/2017.

28/11/2017

Axudas para o transporte urbano na cidade da Coruña e para as áreas de transporte metropolitano da Coruña e Ferrol, curso 2017/2018:

Resolución definitiva