09/05/2019

O vindeiro Martes 14 de maio no Salón de Graos ás 18:15, terá lugar a Presentación dos Masters da FEE e a encargada de Programas de Aceleración de Emprendedores de XesGalicia, Susana Vázquez García impartirá a conferencia titulada: ¿Por dónde empiezo si quiero emprender?. Financiación y programas de aceleración para startups.

06/05/2019

Proclamación definitiva de candidaturas ás Comisións Delegadas da Xunta de Facultade. A votación realizarase na Xunta de Facultade de mañá martes 7 de maio, por chamamento individual, por orde alfabética do primeiro apelido, dende as 12:45 horas ás 13:15 horas.

06/05/2019

Reitor da Universidade da Coruña, Julio Abalde, entregando a Rosa Mariz o I Premio Profesorado Internacional  polo seu traballo por promover a internacionalización da FEE, impulsando a mobilidade tanto do estudantado como do profesorado.