09/03/2020

Escolma de libros e audiovisuais sobre cambio climático e transición ecolóxica: novelas, documentais, películas, informes oficiais, estudios académicos e libros de divulgación.
Lugar: Biblioteca da Facultade de Economía e Empresa, Universidade da Coruña
Data: Do 9 de marzo ao 13 de abril
+ información: https://www.udc.gal/biblioteca.economia

09/03/2020

A Fundación Empresa-Universidad Galega (FEUGA), en colaboración co Centro para o Desenrolo Tecnolóxico e Industrial E.P.E. (CDTI), organiza unha Xornada sobre Programas de Financiación.

06/03/2020

A Cátedra Luis Fernández Somoza organiza a conferencia "La reforma de los tipos de interés Euribor y Libor y sus implicaciones financieras" que contará como ponente con Maria José Gómez Yubero. Data de celebración: 6 marzo do 2020. Lugar: Facultade de Economía e Empresa. Horario: Venres de 11:00 a 13:00 h. Inscripción

03/03/2020

A Real Academia Galega de Ciencias (RAGC) e a  Axencia Galega de Innovación (GAIN) invítante a presentar a túa candidatura ós Premios de Transferencia de Tecnoloxía en Galicia 2020.
O procedemento aberto ata o 30 de abril, é  sinxelo e totalmente telemático.