26/12/2019

O luns 30 de decembro producíranse entre as 11 e as 13 horas cortes de subministro de electricidade para a realización de inspeccións de baixa tensión. Pregamos que deixen desconectados da rede electrica aqueles aperellos sensíbeis que podan resultar afectados por picos de tensión.

Ler máis
04/12/2019

Os estudantes do Mestrado Universitario en Banca e Finanzas asistiron o pasado 28 de novembro á presentación do Informe “La banca ante las BigTech” de Funcas e KPMG, coa participación do Director General de Funcas, o responsable de Servicios Financieros para KPMG EMA, e os coordinadores do estudio Ramón Cañete (KPMG), Santiago Carbó e Francisco Rodríguez (Funcas).
Asemade, o día 29 os nosos estudantes participaron dunha visita organizada á Bolsa de Madrid.

Ler máis