28/05/2020

Recomendamos facer primeiro a consulta por teléfono, por correo electrónico ou por Teams; o personal administrativo informará nesa consulta se require facer algún trámite presencialmente (neste caso, a persoa solicitará cita previa). Consulte os datos de contacto neste enlace.

Ler máis
28/05/2020

Logo da resolución reitoral de 25/05/2020, o alumnado xa ten dispoñible na súa secretaría virtual (“Liquidacións pendentes”) o resgardo do cuarto prazo prazo da matrícula.
Lembramos que a mesma xanela da secretaría virtual dispón dunha pasarela de pagamento electrónico (recomendamos esta alternativa de tramitación non presencial en prevención contra a pandemia de COVID19).
As entidades bancarias confirmarán os pagamentos directamente á UDC; por tanto, non é preciso que o alumnado achegue fisicamente os resgardos bancarios á administración (agás que se lle requira expresamente).

Ler máis