22/10/2019

Os vindeiros 22, 23 e 24 de outubro celebrarase no Salón de Graos da FEE o Foro Avanza con interesantes conferencias sobre o mundo da empresa. Programa Inscripción

21/10/2019

A Facultade de Economía e Empresa ten o pracer de  liderar este ano o V Outubro Saudable da UDC e de presentar actos e actividades abertos a toda a comunidade universitaria (especialmente aos estudantes) para contribuir á promoción da saúde. Programa e inscripción. Actividades da semana actual. (Prazos de inscripción ampliados ata agotar prazas)

11/10/2019

O venres 11 de Outubro ás 12:00 no Salón de Graos, María Parga Landa impartirá a conferencia titulada: "La tecnología Blockchain y el Consorcio Alastria, una oportunidad para España". Organizada pola Cátedra de Internacionalización Luis Fernández Somoza.

09/10/2019

El Confidencial, Caixabank, Hijos de Rivera, Asociación de Jóvenes Empresarios da Coruña e a Universidade da Coruña invitan o Foro "Más allá de la RSC". Inscripción