30/07/2019

Convocatoria 2019 do programa Galeuropa O prazo de presentación de solicitudes remata o próximo 9 de agosto de 2019.

27/07/2019

Presentación de solicitudes: Secretaría da FEE. Prazo de presentación: do 26 de xullo ó 16 de agosto.

27/07/2019

O Banco de España ven de incluir o MUBF na listaxe de títulos recoñecidos polo BdE para informar e asesorar sobre contratos de préstamo inmobiliario.
A día de hoxe, son únicamente 7 os títulos recoñecidos en toda España, e o MUBF é o único Mestrado recoñecido polo BdE.

24/07/2019

O día 24 de xullo a Xunta da Facultade de Economía e Empresa aprobou por unanimidade manter a oferta do Grao en Ciencias Empresariais. Deste xeito, dase continuidade a un título de longa tradición e prestixio na Universidade da Coruña, que conta cun notable recoñecemento por parte da sociedade manifestado tanto na demanda de ingreso dos estudantes como na inserción laboral dos graduados.