18/06/2019

Presentación de solicitudes: Administración da Facultade Prazo de Presentación: Do 1 ó 19 de xullo del 2019.

17/06/2019

Apertura oficial do Congreso ACEDE 2019 realizada polo Reitor Julio Abalde e coa presenza do Secretario Xeral de Universidades, José Alberto Díez de Castro, a Tenente de Alcalde do Concelo da Coruña, o Decano da Facultade de Economía e Empresa, o Presidente de ACEDE e o Presidente do Comité Organizador.

17/06/2019

Con motivo do Día Mundial do Doador de Sangue, a Axencia de Doazón de Órganos e Sangue de Galicia (ADOS) celebrou o pasado 14 de xuño na Sala Eisenman da Cidade da Cultura un acto no que se entregaron os Recoñecementos 2019. O Prof. Carlos Estévez Mengotti, Director da Cátedra Luis Fernández Somoza, no nome da Facultade de Economía e Empresa da Universidade da Coruña, recebeu o recoñecemento no apartado de Centros de Ensino Universitario.